piątek, 11 sierpnia 2017

Czy klimatyczne wnętrze mogą mieć także sklepy?


 
Czy sklepy także mogłyby być zaaranżowane klimatycznie? Głównie w takich aranżacjach chodzi o dobrą ekspozycję towaru, aby zachęciła klienta do zakupu. A co powoduje, że klient wraca do danego sklepu? Głównie cena oraz jakość produktu. My kobietki zazwyczaj zakupy lubimy i pewnie i tak ponownie w danym sklepie zawitamy, ale co z Panami? Z nimi różnie, ale często z miłości włóczą się za swoją kobieciną i są błogo szczęśliwi, kiedy gdzieś napotkają sofę, na której można chwilę przysiąść i odpocząć.
Czy wnętrze sklepu może być urządzone kreatywnie, z pomysłem? Czy coś w sklepie oprócz produktów, po które się kierujemy może nas do tego sklepu przyciągnąć? Może by tak ta sofa dla panów? A może szklanka wody lub książka? Zapraszam na fotorelację z wnętrzarskich pomysłów w sklepie WhiteStuff w Nottingham. 





Nie znajdziecie tutaj co prawda sofy, ale jest kilka całkiem fajnych foteli i krzeseł, a także stoliki, więc można się tutaj zatrzymać posiedzieć.  Dodatkowo, aby zaspokoić swoje zmęczenie całodniowymi zakupami, występuje manipulacja zmyłem smaku za pomocą słodkości. Jest także darmowa woda oraz miejsce, gdzie można sobie przyrządzić herbatkę, czyli darmowe zaspokojenie pragnienia. Wypatrzycie także bardzo oryginalne tapety, zabytkowe stoliki,  interesujące sposoby na ekspozycję towaru.

Ściana obrazów ostatnio jest hitem nie tylko w domach czy pubach. Jest to bardzo dobry sposób na odwrócenie uwagi od czegoś innego lub przykucie uwagi właśnie w tę stronę, może zasłonić niedoskonałości czy zwyczajnie zapełnić pustki.

W sklepie znajdziecie także abażury, stare, ale dobrze prezentujące się dywany, interesująco podkreślone kolorami schody, tablicę z lokalnymi wiadomościami oraz kącik dla dzieci. Są też ciekawe dekoracje z papieru,  a co najlepsze kącik na książkę. Tak kącik na książkę to kolejny genialny pomysł. W tym sklepie dochód za książek zostaje przeznaczony na lokalne organizacje charytatywn.














Przymierzalnia z pomysłem.
Imitacja uliczki z brytyjskimi domami. Są wejścia do domów, oświetlenie, a nawet śmietnik sprytnie wykorzystany na stolik. Dodatkowo każda przymierzalnia, ma wnętrze z innej bajki, stylizowane głównie na jedno z domowych pomieszczeń. Na zdjęciach kilka przykładów. Ławeczki sprawdzą się świetnie dla osób towarzyszących zakupom. Jest także dzwoneczek, który można użyć wzywają ekspedientkę w razie potrzeby, czyż to nie fajny pomysł?





 

Jak Wam się podoba?
Wpadalibyście tam częściej?
Ja wróciłam z aparatem ;)


Pozdrawiam,
Patrycja

21 komentarzy:

  1. Rewelacyjne miejsce :) Coraz fajniejsze rzeczy - w sensie miejsca wyszukujesz :) Już jestem ciekawa kolejnych :D
    sekretarzyk skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jeszcze wyszukam może w Polsce?. Miałam jeszcze dwa fajne miejsca, ale nie zdążyłam wykonać zdjęć, więc nie będzie wpisów o angielskich pubach... chyba że inaczej się za to zabiorę... Ale to kiedyś już na spokojnie.

      Usuń
  2. Jak najbardziej moga być klimatyczne;) A przebieralnie super!!! Skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toalety w Galerii Katowickiej są urządzone z podobnym pomysłem, ale w innym sposób. W każdej znajdziesz coś innego :)

      Usuń
  3. Z takich przymierzalni to chyba nikt nie chce dobrowolnie wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sklepy z charakterem i klimatem ! Przymierzalnia jest niesamowita, można przymierzać i przymierzać ubrania :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie sklepy sprawiają, że człowiek czuje się "jak u siebie". A tylko wtedy czuje się tez swobodnie i z chęcią wyjdzie z torbą zakupów lub kilkoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzenie odpowiednio wnętrza sklepów mają więc wielkie znaczenie :) Nie tylko rozmieszczenie półek i wieszaków się liczy, a dbałość o wygodę klientów :)

      Usuń
  6. Cudowne są takie miejsca z duszą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd miejsca (sklepu, kafejki, restauracji itp.) ma dla mnie ogromne znaczenie. To między innymi on decyduje o tym, czy będę tam często przychodzić. W Anglii od dawna przywiązuje się do tego dużą uwagę ale i u nas jest już coraz lepiej pod tym względem. Ostatnio np. wracając z wakacji znad morza zatrzymaliśmy się z mężem na posiłek i odpoczynek. Miejsce było śliczne, urządzone bardzo gustownie, ale najbardziej się zachwyciłam gdy weszłam do toalety, która przypominała bardziej łazienkę niż toaletę. Było pięknie, jasno, czysto, no po prostu taką łazienkę mogła bym mieć w swoim domu:)Ups, chyba odbiegłam trochę od tematu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Anglii jest więcej takich ciekawych miejsc. niemal każde mnie czymś zainspirowało. Nie wszystkie mi się podobały, ale też doceniam przywiązanie do tradycji Brytyjczyków. U nas się poprawia - fakt, ale mam wrażenie że jedynie w większych miastach, gdzie wyższe ceny zwrócą włożony trud, a w takich osiedlowym miejscach lub mniejszych miejscowościach nadal wystrój czy witryna to sam kicz...

      Usuń
  8. Piękne aranżacje. Ciekawy wystrój sklepu potrafi przyciągnąć wielu klientów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy w takich sklepach to sama przyjemność. Teraz coraz częściej widuje się sklepy, w których człowiek może poczuć się jak u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio miałam okazję wstąpić do tego typu sklepu i byłam zachwycona wystrojem. Świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w Polsce było tego coraz więcej :)

      Usuń
  11. Eh jaki klimat!
    Podobają mi się tapety, fotele, lampy, stoliczki - wszystko widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zobaczyłabym taki sklepik, klimat musi być nie z tej ziemi. Ale zastanawia mnie to czy na dłuższą metę taki wystrój jest praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej takie wnętrza mogą mieć klimat. Dobrze dobrane elementy w dodatku mogłyby przyciągać nowych klientów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z kolegą bartkiem. Serio, oryginalny wystrój sporo zmienia nawet w podejściu do kupowania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...