czwartek, 22 czerwca 2017

Kącik Świętopełka

Tym razem za przygotowania na nadejście nowego członka rodziny zabrałam się zdecydowanie zbyt późno. Kilka ostatnich tygodni chodziłam już nakręcona i zestresowana, czy czasami czegoś jeszcze nam brakuje lub może o czymś zapomniałam. Niby tym razem już bardziej wiem jak się zorganizować, bo doświadczenie zdobyłam rok temu przy córce i chyba tu jest problem - podeszłam do tego zbyt luzacko. Tak więc dziś sypialniany kącik Świętopełka, a tak na prawdę Dawidka :)





Ponownie zdecydowaliśmy się na kosz mojżeszowy. Dobrze sprawdził się przy córce, zresztą to ten sam. Szafeczka nocna tymczasowo stała u nas gdzie indziej, ale tutaj dobrze się sprawdzi jako podręczny stolik, na którym poukładam potrzebne przedmioty. Z pewnością przydadzą się pieluszki, chusteczki nawilżające i na 100% woda do picia. Dla mnie oczywiście.

Jeśli chodzi o barwy stymulujące rozwój noworodków, czyli biały i czarny, nie przygotowałam nic nowego. Może sprawdzi się obraz na ścianie tak jak przy córce, a jeśli nie wykombinuję coś na szybko. Tym razem możliwe, że będzie to coś białego przyczepionego do zasłon, których rok temu tutaj nie było.

Córka urodziła się kiedy noce w ciągu roku były niemal najdłuższe, a teraz synek kiedy noce są niemal najkrótsze, dlatego trzeba było pomyśleć o czymś zaciemniającym sypialnię, aby było mi też łatwo odpoczywać. Nie bardzo umiem spać przy zaświeconym świetle, więc szare zasłony, które wisiały jeszcze kilka tygodni temu w salonie, przeniosłam tutaj. Spełniają doskonale funkcję zaciemniającą.


















A tymczasem znikam. Teraz rzadziej będę odwiedzała Wasze blogi i odpowiadała na komentarze. Wrzucę kilka postów, które zdążyłam przygotować jakiś czas temu, ale z czasem zacznę pisać na bieżąco :)



Pozdrawiam gorąco,
Patrycja


14 komentarzy:

  1. To cudowna wiadomość, moje wielkie gratulacje !!! Życzę wam dużo zdrówka, aby synek dobrze się chował. Kosz mojrzeszowy bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim koszu maleństwu będzie miło i przytulnie. Serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW Kochana :) Gratuluję :)
    Zajmuj się dzidziusiem - rozkoszuj tymi chwilami !
    Pozdrawiam - buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj na świecie Maluszku:)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla całej waszej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowy kącik dla Dawidka. :)
    Powodzenia! ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Bardzo przytulny pokoik, życzę Ci radości z macierzyństwa ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny chłopczyk:) Gratuluję i życzę dużo zdrówka dla Was wszystkich i samych przespanych nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana dużo zdrówka dla Ciebie i nowego człowieczka :) Witamy!!!!!
    A kosz cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za gratulacje i życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny :) Gratulacje dla szczęśliwych rodziców

    OdpowiedzUsuń
  12. Najserdeczniejsze gratulacje! Teraz czas na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...