poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kartki świąteczne wysyłane pocztą

Odkąd komórki stały się czymś normalnym i powszechnym tak kartki z życzeniami wysyłane pocztą to już straszna rzadkość. A jak się nagle jakąś dostanie to wielkie zdziwienie. W Polsce już nie praktykowałam wysyłania kartek pocztą. Z rodziną, z która nie spędzało się Wigilii wysyłaliśmy sobie życzenia smsami, a od kilku lat to już tylko na facebooku.

A teraz, kiedy się spędza święta na tak wielką odległość?
Z tą "dalszą" rodziną chyba tak zostanie, ale z tą najbliższą...
Przesyłam, bo czemu nie?
I na święta i na urodziny.
Myślę, że to miłe uczucie dostać coś innego pocztą niż rachunek lub mandat.


A Wy przesyłacie jeszcze życzenia pocztą?
Co o tym sądzicie?




Takie kartki wysłałam do Polski. Tego typu kartek jest tu pełno. Ciężko znaleźć coś ze stajenką, a za to łatwiej taką po części spersonalizowaną jak "dla taty", "dla rodziców", "dla bratowej", "dla siostrzeńca", "dla was obojga", "dla przyjaciela" i inne, nawet widziałam "dla kota" (?!) Ja chciałam "uniwersalne".

Pamiętam, że dawniej bardziej zwracały moją uwagę kartki właśnie z choinkami albo Mikołajem lub zaśnieżonym miasteczkiem. Jakoś nie specjalnie spoglądałam na te ze żłóbkiem czy Świętą Rodziną.
Dziś mam już inaczej.


Takie przyszły mi z Polski.
Jest różnica, nie?
A niebieska jest nawet grająca - bardzo mnie to urzekło!
Nie pamiętam już kiedy widziałam taką kartkę :) W Polsce w sklepach w których kupuję kartki są też popularne ręcznie robione, ale nie pamiętam już grających :)

Wszystkie wylądowały pod choinką, bo tam oprócz prezentów miała stać też stajenka. Jednak jest w Anglii problem ze znalezieniem stajenki... Tak na prawdę to napotkałam tylko jedną, ale wolę kupić coś co mi się  na prawdę spodoba.


A Wy jakie kartki preferujecie?


Korzystając z okazji życzę Wam 
zdrowych, spokojnych i wesołych 
Świąt Bożego Narodznia 
spędzonych w rodzinnej i miłej atmosferze.

Buziaczki,
Patrycja

15 komentarzy:

  1. Ja mam zamiar wysłać kartkę świąteczną do koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zwyczaj! Choć mało go praktykuję, bo nie mam komu. Wszystkich najbliższych raczej widzę na codzień. W tym roku jestem z siebie dumna, bo wysłałam aż jedną i też wybrałam wersję ze stajenką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wielkie szczęście, że wszystkich bliskich masz na miejscu :)

      Usuń
  3. I mam podobnie- im jestem starsza tym bardziej zwracam się ku tradycji i korzeniom :) Tobie również życzę serdecznie cudownych, wesołych Świąt i przy okazji zapraszam- może w ostatnim w tym roku konkursie znajdziesz coś dla siebie u mnie ;))) http://houseandstyle.blogspot.com/2015/12/noworoczny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm do mnie nie przychodzą żadne... Znajomi blisko albo dzwonią z życzeniami. NIe lubię żeczeń przez komunikator FB, albo tam też... najczęsciej kopiowane nie mają uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne jest podejście do fb, ja kiedyś też nie lubiłam... Usunęłam więc widoczność mojej daty urodzin i teraz życzenia składają tylko Ci, którzy pamiętają, bo na życzeniach od koleżanki z pracy, z która ledwo co gadam mi nie zależy. A na święta to co innego :) nawet jeśli skopiowane, to miłe, że ktoś o mnie pomyślał :)

      Usuń
  5. wow, jak dużo :) u nas w tym roku tylko 2, ale rodzina była na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie jest mieć lepiej wszystkich na miejscu i nawet kartek nie dostawać :)

      Usuń
  6. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że dziś wysyłamy tak mało kartek pocztą. Życzenia smsowe czy też na fb zagościły już u nas na dobre... Przyjemniej jest dostać kartkę z własnoręcznie napisanymi życzeniami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze jest zajrzeć na kopertę i przeczytać, że adresatem jest kogoś znajomy a nie firma ubezpieczeniowa lub ulotka :D

      Usuń
  8. Szkoda, że dziś wysyłamy tak mało kartek pocztą. Życzenia smsowe czy też na fb zagościły już u nas na dobre... Przyjemniej jest dostać kartkę z własnoręcznie napisanymi życzeniami...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...